Klantenservice
Contact ons
Bereikbaar van 08:00 uur tot 17:00 uur.
Al 40 jaar dé groothandel in bloemisterij-, woon- en decoratieartikelen
250m² grote showroom
Cash & carry
Altijd scherp geprijsd
Al 40 jaar dé groothandel in bloemisterij-, woon- en decoratieartikelen

Bestellen

Heeft u vragen met betrekking tot het bestelproces bij Wiljan? Hieronder vindt u enkele veelgestelde vragen. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op!

Veelgestelde vragen over het bestelproces

Hoe kan ik bestellen bij Wiljan?

Wanneer u ons assortiment wilt bestellen, kunt u heel eenvoudig een account aanmaken via het aanmeldformulier op onze webshop. Vervolgens kunt u uw winkelwagen vullen met de gewenste artikelen en veilig en eenvoudig online bij ons afrekenen. Zonder account kunt u geen bestelling bij ons plaatsen.

Hoeveel dien ik minimaal te bestellen bij Groothandel Wiljan?

Bij Groothandel Wiljan geldt er voor sommige artikelen een minimale afname. Wanneer dit het geval is dan staat dit altijd bij het product vermeld, bijvoorbeeld bij een aanbieding of een assorti artikel. Veruit de meeste artikelen kunt u zonder minimale afname bestellen. Wij hebben wel bij alle artikelen de verpakkingseenheid vermeld staan, maar dit is puur ter info.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Na het ontvangst van uw bestelling krijgt u per e-mail een bevestiging hiervan.Let op: dit is geen officiële factuur. Deze ontvangt u na verzending van uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?

U kunt uw bestelling binnen 24 uur nog aanpassen en/of annuleren.

Meld u aan voor de nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de nieuwste producten en trends